Herfstvakantie in het museum

Vandaag zijn wij geopend
van 11:00 tot 17:00.

Knutsel je eigen kroontje en kaart

Kom tijdens je museumbezoek in de herfstvakantie eens langs ons gezellige Museumcafé. Hier vind je een knutseltafel, waar je je eigen kroontje en kaart in elkaar zet. Voorbeelden nodig? Bezoek dan de tentoonstelling De Zonnekoning en Oranje. Hier ontdek je wat voor kronen de vorsten Lodewijk XIV en Willem III droegen, en welke kaarten zij gebruikten om hun koninkrijken overzichtelijk te maken.

Tijdens de herfstvakantie (zaterdag 14 t/m zondag 22 oktober 2023) kunnen kinderen in het Museumcafé hun eigen kunstwerkjes maken. Laat het even drogen en neem het vervolgens gerust mee naar huis om je kunstwerk een mooi plekje te geven! Deze activiteit is zelfstandig te doen en zit inbegrepen bij de entreeprijs.

Koop hier je tickets voor De Zonnekoning en Oranje.

Doe ook mee aan de kinderaudiotour!