Millenniumbaby's gezocht!

Heb jij in 2001 en 2011 meegedaan aan ons Millenniumbaby’s-project en heb je dit jaar nog geen bericht van ons ontvangen? Dan kan het zijn dat we helaas geen actuele contactgegevens meer van je hebben en dus op zoek zijn naar jou! Ontdek hieronder wat we graag aan je willen vragen.

Op 7 januari 2001 ben jij als baby gefotografeerd in het Limburgs Museum, omdat je een van oorspronkelijk 185 Limburgse Millenniumbaby’s bent. Tien jaar later, op 9 januari 2011, ben je als kind opnieuw gefotografeerd in het Limburgs Museum. In januari 2021 zouden we je samen met de andere deelnemers graag weer hebben gefotografeerd als twintiger. Vanwege de lockdown waar we op dat moment inzaten en de sluiting van het museum, waren we genoodzaakt om dat fotomoment uit te stellen. Helaas laat de huidige situatie het nog steeds niet toe om een groots fotomoment te organiseren.

Omdat we desondanks heel graag door willen gaan met dit mooie project en ook de huidige tijdgeest willen vatten binnen dit project, hebben we een alternatief bedacht: we willen je vragen om een foto van jezelf te maken (een selfie) op een plek die een speciale betekenis voor je heeft. Denk hierbij bijvoorbeeld aan plek waar je veel herinneringen aanhebt of die veel over je vertelt. Een vormgever zal vervolgens van deze foto’s één creatief geheel maken. Om tot een zo geslaagd mogelijk resultaat te komen, is het wenselijk dat je een staande of vierkante foto aanlevert met een min. grootte van 2000×2000 pixels. We willen je vragen om deze foto vóór 31 december 2021 op te sturen naar media@limburgsmuseum.nl o.v.v. ‘Foto Millenniumbaby’s 2021’ in combinatie met je naam. Ook zouden we graag van je willen weten waarom je voor deze plek hebt gekozen, wat deze plek voor je betekent. Deze (korte) uitleg mag je meesturen met je foto.

Daarnaast willen we je bij dezen graag uitnodigen voor een digitale bijeenkomst (via Microsoft Teams) op donderdagavond 20 januari 2022 van 19.00 tot 20.00 uur. Tijdens deze bijeenkomst stellen we ons graag aan je voor en vertellen we meer over de toekomstige plannen van het museum. Wil je hierbij aanwezig zijn? Meld je dan aan via media@limburgsmuseum.nl o.v.v. ‘Aanmelding bijeenkomst Millenniumbaby’s 20-01-2022’ in combinatie met je naam. Je ontvangt van ons vervolgens een link waarmee je deel kan nemen aan de bijeenkomst.

We benaderen je voor dit project in de toekomst tot slot het liefste per e-mail. Aangezien we van jou helaas geen actueel e-mailadres in ons bezit hebben, zouden we je willen vragen om je huidige e-mailadres aan ons door te geven via een mailtje naar info@limburgsmuseum.nl onder vermelding van ‘E-mailadres deelname project Millenniumbaby’s Limburgs Museum’. Mocht je liever niet meer mee willen doen aan dit project, zou je ons dit dan ook willen laten weten via een mailtje naar info@limburgsmuseum.nl onder vermelding van ‘Annulering deelname project Millenniumbaby’s Limburgs Museum’? Dan zorgen we ervoor dat je niet meer wordt benaderd.

Foto: Millenniumbaby’s in 2001 door ZEBRA Fotostudio’s