Gezocht: feestvierende Limburgse gezinnen

Het Limburgs Museum zoekt feestvierders!
Voor de nieuwe tentoonstelling FEEST! zijn we op zoek naar gezinnen die dit jaar iets te vieren hebben. Heb jij een belangrijk moment in je levensloop te vieren? Van communie tot gouden bruiloft. En van verjaardagsfeest tot bar mitswa. We volgen jullie voorbereidingen en het vieren. En uiteindelijk krijgt jullie verhaal een plek in FEEST!

Meld je gezin aan
Heb jij iets te vieren? Is in jouw cultuur dat ene feest superbelangrijk? En mogen we daar met je over praten, misschien zelfs met een filmploeg erbij? Meld je dan aan. We horen graag wat je gaat vieren, waarom je het viert en met wie. Laat ons jouw feest zien, dan tonen wij het in FEEST! aan de rest van Nederland.

Voor alle gezinnen die meedoen ligt er uiteindelijk een Museumkaart klaar. Zo kan iedereen een jaar lang gratis naar het Limburgs Museum – én naar elk ander museum in Nederland.

Meld je aan via het digitale aanmeldformulier (click here for English):

Feest!

Naam(Vereist)
Met wie woon je thuis? Vader, moeder, broers, zussen, etc.
Ben je religieus?(Vereist)

Wat is je culturele achtergrond? Ik ben...(Vereist)

In 2022 willen we graag bij jou op bezoek komen om max. 4 feesten in beeld te brengen. Staan er in 2022 één of meerdere van volgende vieringen bij jouw familie (mag ook breder zijn in de familie, als dit natuurlijk mag) op de planning?(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit project wordt mede mogelijk gemaakt door het Catharijneconvent Utrecht en het VSB fonds.